> Cava 86 C B Carrer de Cuba, 86, 08302 Mataró, Barcelona

Cava 86 C B Carrer de Cuba, 86, 08302 Mataró, Barcelona

Descubre a continuación lo más destacado sobre Cava 86 C B Carrer de Cuba, 86, 08302 Mataró, Barcelona



Las reseñas más útiles de Cava 86 C B

Ananaa 1980 – 5 estrellas

(Traducido) Fuimos por casualidad … Todo un hallazgo! Fantástico. Para amantes del queso y de los que buscan un lugar tranquilo donde poder conversar. Maravillosa atención, contándonos cada producto. MUY recomendable. (Texto original) Vam anar per casualitat… Tota una troballa! Fantàstic. Per amants del formatge i dels que busquen un lloc tranquil on poder conversar. Meravellosa atenció, explicant-nos cada producte. MOLT recomanable.

Lluis Clarens Miquel – 4 estrellas

(Traducido) Muy buena comida, el servicio es muy proactivo e incluso te dan una charla de los tipos de queso que te tomas. Me ha fallado el mobiliario, son mesas y sillas de madera sin mucho encanto. (Texto original) Molt bon menjar, el servei és molt proactiu i fins i tot et donen una xerrada dels tipos de formatge que et prens. M’ha fallat el mobiliari, són taules i cadires de fusta sense gaire encant.

JOSE MARIA CORTADA – 4 estrellas

Si se desea degustar una magnífica carta de quesos y embutidos nacionales con una variedad sin igual, además servidos con profesionalidad y dominio del producto ni os lo penséis dos veces. Cava 86 es perfecto. Los precios son acordes y el local acogedor. El servicio es atento y buen conocedor de su carta de producto. Se recomienda reservar con antelación! suele estar lleno.

Alba G – 5 estrellas

Para los amantes del queso!!! Repetiría muy amenudo. Encantador local con decoración sencilla. Dispone de una carta con muchos quesos y vinos. Recomendación: surtido de ibericos y quesos. La pesona que lo regenta, si quieres, te asesora sobre tips de quesos y vinos y como combinarlo. Precio medio 30 euros por persona, peto merece la pena. Hay que reservar.

Pau Ferrer San José – 5 estrellas

(Traducido) Un lugar perfecto para comer quesos. Las explicaciones y la elección de cada uno de ellos es exquisita y el trato es buenísimo! (Texto original) Un lloc perfecte per a menjar formatges. Les explicacions i la tria de cada un d’ells és exquisita i el tracte és boníssim!

Carme Fernandez Basart – 3 estrellas

(Traducido) El precio de un frasco de agua es excesivo, y la señora, aunque es muy amable, se equivoca a menudo al tomar el pedido. (Texto original) El preu d’una ampolleta d’aigua és excessiu, i la senyora, encara que és molt amable, s’equivoca sovint al prendre la comanda.

joaquima clopes garriga – 5 estrellas

Es el nostre referent desde el dia que van obrir, els millors formatges, la reclet es increible, sempre t explicant cada un d on es i tots els detalls. Una parella molt carinyosa i agradable. Que seguixin molt anys

Josep mayolas galbany – 5 estrellas

(Traducido) Un espacio muy especial. Grandes quesos. Uno de los lugares más especiales de la vida. (Texto original) Un espai molt especial. Grans formatges. Un dels llocs més especials de la vida.

Anna Martori Arazola – 5 estrellas

Recomanable al 200%. Local familiar al que recomano trucar per reservar, sobretot els caps de setmana. Un lloc ideal pels amants dels embotits (catalans i ibèrics), pero, sobretot, pels amants del formatge.

Montse Rectoret – 5 estrellas

Molt bona carta per els amants del formatge..Vaig quedar molt satifeta per la presentacio i el tracta, uns varen demanar sangria i d’altres begudes al seu gust. Molt bo tot els embutits. Repetirem

JOAN PUJOL – 3 estrellas

amb els anys, va perdent «pistonada», no evoluciona en cap sentit, i és una pena tota vegada que els productes són de qualitat, malgrat que en aquesta darrera visita, «han patinat» una miqueta.

Núria Maldonado – 1 estrella

Personal muy desagradable. Hemos estado esperando 40 minutos para que tomaran nota, pasaban por delante sin mirarnos. Contestando muy maleducadamente. No lo recomiendo.ñ en absoluto.

Oriol Sales – 4 estrellas

(Traducido) Déjese aconsejar en los quesos …. el dueño sabe un montón !!! (Texto original) Deixeu-vos aconsellar en els formatges….l’amo en sap un munt!!!

David Martin – 5 estrellas

Lugar muy acogedor. El servicio encantador. La comida muy rica. Las cocas estaban buenísimas y los postres caseros están deliciosos. Volveremos a repetir.

Sofia Clariana – 4 estrellas

Combinat de formatges al gust de cadascú amb sangria de cava. Embotits de qualitat. Boníssim. Els falta una mica de renovació en la decoració.

Sara Bosch – 4 estrellas

El menjar molt bo, els formantges sorprents, el cambrer molt amable i atent, la cambrera estaria bé q et mires a la cara quan et seveix

Sizhu Chen – 4 estrellas

Un restaurante hogareño, es muy tradicional catalán. En mi opinión, es un poco caro, el lugar es pequeño, pero es acogedor.

juliana font – 5 estrellas

(Traducido) Como siempre muy muy recomendable !!!! (Texto original) Com sempre molt molt recomanable!!!!

Dani Woerner – 5 estrellas

Fantàstic i molt correcte! Embutits i formatges amb vins de la terra, moot bon tracte i molt proper. Molt recomanable.

Eli Coll – 4 estrellas

Si t agrada menjar embutit és un lloc ideal, molt formatges i ibèrics. Es portat per una parella molt encantadora.

Mapa de localización de Cava 86 C B

Concretamente, la localización de Cava 86 C B es Carrer de Cuba, 86, 08302 Mataró, Barcelona, y su teléfono 937 98 04 86

Fotografías para conocer Cava 86 C B






































Descubre más restaurantes en Barcelona